Πώς να παραγγείλετε σωστά από το εξωτερικό - Πλήρης οδηγός

Αναζήτηση Προϊόντος

Εισάγετε το όνομα ενός προϊόντος ή ενός θέματος που σας ενδιαφέρει στο σημείο αναζήτησης. Η αναζήτηση μπορεί να γίνει στα ελληνικά ή στα αγγλικά. Όταν μεταφερθείτε στην οθόνη με τα αποτελέσματα της αναζήτησης, στην αριστερή πλευρά της οθόνης θα εμφανιστούν επιλογές για το φιλτράρισμα των αποτελεσμάτων σας. Η χρήση των φίλτρων αποτελεσμάτων θα σας εξοικονομήσει χρόνο, απομακρύνοντας χιλιάδες προϊόντα που δεν σχετίζονται με την αναζήτησή σας.

Επιλογή Προϊόντος

Στην σελίδα του προϊόντος εμφανίζεται το όνομα του πωλητή. Όταν παραγγέλνετε από πλατφόρμες όπως το Ebay, σας συνιστούμε να ελέγχετε τις θετικές αξιολογήσεις του πωλητή και την ποσότητα παραγγελιών που έχουν πραγματοποιηθεί μέσω αυτού. Ο αριθμός των παραγγελιών και η αξιολόγηση, καθώς και η προέλευση του προϊόντος εμφανίζονται κάτω από το όνομα του πωλητή.

Παράδειγμα:
Όνομα πωλητή: superstore Θέση Αντικειμένου: Lansdale, Pennsylvania Θετικές Αξιολογήσεις 98% Ποσότητα Παραγγελιών 5695
Ο συγκεκριμένος πωλητής διαχειρίστηκε 5695 παραγγελίες τον τελευταίο χρόνο και έλαβε 98% θετικές αξιολογήσεις από χρήστες που χρησιμοποίησαν την υπηρεσία του για τις αγορές τους.

Σας συστήνουμε να αγοράζετε προϊόντα από πωλητές με αξιολογήσεις που ξεπερνούν το 97%.

Συμπλήρωση των στοιχείων παραγγελίας

Συμπληρώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας αποκλειστικά με λατινικούς χαρακτήρες. Μην μεταφράζετε ονόματα οδών στα αγγλικά.
Παράδειγμα:
Διεύθυνση Οικίας: Βεΐκου 40, Κουκάκι, Αθήνα
Σωστό:
Veikou 40, Koukaki, Athens

Παρακολούθηση της παραγγελίας

Για την διευκόλυνση σας δημιουργήσαμε έναν προσωπικό χώρο, όπου μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία της παραγγελίας σας. Για να συνδεθείτε με τον προσωπικό σας χώρο, πατήστε ‘Σύνδεση’ στο πάνω δεξί μέρος της κεντρικής σελίδας και εισάγετε το όνομα χρήστη και τον κωδικό στο ανάλογο παράθυρο.

Σε περίπτωση που ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης, μπορείτε να τον επανακτήσετε πατώντας την επιλογή ‘Ξέχασα τον κωδικό μου’ και ένας καινούργιος κωδικός θα σας αποσταλεί αμέσως στην διεύθυνση που έχετε εισάγει.

Αμέσως μετά την εισαγωγή των στοιχείων σας, θα εμφανιστεί στην πάνω σειρά της κεντρικής σελίδας το μενού ‘Οι Παραγγελίες μου’. Πατώντας το μενού ‘Οι Παραγγελίες μου’ θα μεταφερθείτε στην σελίδα όπου θα μπορέσετε να δείτε όλα τα προϊόντα που αγοράστηκαν, τους εκτιμώμενους χρόνους παράδοσής τους, τους αριθμούς παρακολούθησης της παραγγελίας για το ταχυδρομείο (σε περίπτωση που οι πωλητές παρέχουν αυτές τις πληροφορίες), την επιλογή να αναφέρετε την αποτυχία παραλαβής του προϊόντος και επιλογές για άλλες δράσεις.
Παρακολουθήστε αποστολές που έχουν γίνει από τις ΗΠΑ μέσω της Ταχυδρομικής Υπηρεσίας των ΗΠΑ (USPS) εδώ:
https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction!input.action
Παρακολουθήστε αποστολές που έχουν γίνει από ασιατικές χώρες εδώ:
http://www.track-trace.com/post
Αφού οι αποστολές έχουν φτάσει στην Ελλάδα, μπορείτε να τις παρακολουθήσετε μέσω των ΕΛ.ΤΑ. πατώντας εδώ:
http://www.elta.gr/el-gr/εντοπισμόςαντικειμένου.aspx
Αντιγράψτε τον αριθμό παρακολούθησης στο σχετικό πεδίο στη σελίδα παρακολούθησης.

Επικοινωνία με τον πωλητή

Μην αγνοείτε μηνύματα που λαμβάνετε από τους πωλητές. Οι πωλητές ενδέχεται να κάνουν ερωτήσεις ή να δώσουν επιπρόσθετες, σημαντικές πληροφορίες για το προϊόν που παραγγείλατε. Τα μηνύματα φτάνουν στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που εισάγατε κατά την παραγγελία και μπορείτε να τα δείτε στο μενού ‘Οι Παραγγελίες μου’ στον ιστότοπο.
Μπορείτε να στείλετε μηνύματα απευθείας στους πωλητές. Για να αποστείλετε μήνυμα, πρέπει να συνδεθείτε στον ιστότοπο χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σας δόθηκε κατά την παραγγελία ή κατά την εγγραφή σας. Μετά την είσοδό σας θα μεταφερθείτε στο μενού ‘Οι Παραγγελίες μου’, όπου θα μπορέσετε να δείτε όλα τα αντικείμενα που παραγγείλατε από τον ιστότοπο, ενώ δίπλα σε κάθε προϊόν μπορείτε να γράψετε την ερώτησή σας αγγλικά για τον πωλητή πατώντας ‘Συζήτηση με πωλητή’.