Συχνές Ερωτήσεις

Συγκεντρώσαμε εδώ όλες τις ερωτήσεις που λαμβάνουμε σε σταθερή βάση από τους χρήστες μας και τις απαντήσεις μας

Που βρίσκομαι και τι κάνει ο ιστότοπος αυτός;

Μέσω της σελίδας μας σας προσφέρουμε την ευκαιρία να παραγγείλετε προϊόντα από μαγαζιά και πλατφόρμες του εξωτερικού χωρίς να χρειάζεστε διεύθυνση στις ΗΠΑ, λογαριασμό PayPal ή διεθνή πιστωτική κάρτα. Είμαστε στη διάθεσή σας για οτιδήποτε μπορεί να χρειαστείτε και μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας άμεσα και στα Ελληνικά εξυπηρετώντας σας όσο το δυνατό καλύτερα μπορούμε.

Πόσο καιρό υπάρχει η εταιρεία;

Είμαστε ενεργοί από τον Αύγουστο του 2013.

Είναι ασφαλής η παραγγελία από εσάς;

Ναι είναι ασφαλής. Τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας δεν φυλάσσονται στους εξυπηρετητές της εταιρείας. Οι εταιρείες πίστωσης και εκκαθάρισης ελέγχουν λεπτομερώς τις επιχειρήσεις για τις οποίες παρέχουν υπηρεσίες. Για τους πλέον δύσπιστους, υπάρχει και το τεστ ελέγχου στο Comodo που αποδεικνύει ότι η εταιρεία είναι έμπιστη. Παράλληλα, η σελίδα πληρωμών προστατεύεται από πιστοποιητικό υψηλής ασφάλειας και το πρωτόκολλο SSL. Όλα τα στοιχεία μεταφέρονται κρυπτογραφημένα χωρίς να αποθηκεύουμε τις πληροφορίες της πιστωτικής σας κάρτας.

Μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας; Γιατί δεν υπάρχει τηλέφωνο επικοινωνίας όπου μπορούμε να μιλήσουμε με εκπρόσωπο της εταιρείας;

Η πολιτική μας βασίζεται στην γραπτή επικοινωνία σύμφωνα με τις πολιτικές των ιστότοπων του εξωτερικού. Μπορείτε να επικοινωνήσετε γραπτώς μαζί μας μέσω του συνδέσμου ‘Επικοινωνία’ που βρίσκεται στο κάτω μέρος της κεντρικής σελίδας. Σε επείγουσες περιπτώσεις ή περιπτώσεις ανάγκης θα έρθουμε εμείς σε επικοινωνία με τους χρήστες άμεσα.

Πώς έχετε κέρδος εσείς;

Υπάρχει μια μικρή επιπλέον χρέωση από εμάς, η οποία επιβάλλεται και μεταβάλλεται από προϊόν σε προϊόν, και μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να επενδύουμε στην εξέλιξη του ιστότοπου και τη βελτίωση της υπηρεσίας μας.

Πώς παραγγέλνουμε από τον ιστότοπό σας;

Μπορείτε να διαβάσετε τον οδηγό που ετοιμάσαμε για εσάς με τίτλο ‘Πώς να κάνω μια παραγγελία; - Πλήρης οδηγός’ και ο οποίος βρίσκεται στην κεντρική σελίδα μας, κάτω αριστερά.

Χρειάζεται να εγγραφώ πριν προχωρήσω σε αγορά;

Δεν είναι υποχρεωτικό να εγγραφείτε στον ιστότοπο πριν από την αγορά. Μπορείτε πρώτα να βρείτε το προϊόν που επιθυμείτε και στη συνέχεια να πραγματοποιήσετε την αγορά. Το σύστημα θα σας εγγράψει αυτόματα ως χρήστη χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που εισάγατε κατά την αγορά ως όνομα χρήστη, ενώ ο κωδικός πρόσβασης θα αποσταλεί στην διεύθυνση αυτή μαζί με την βεβαίωση της παραγγελίας, αμέσως μετά την εκτέλεσή της.

Τι θα πρέπει να προσέξω προτού κάνω την παραγγελία;

Να έχετε υπόψη σας το ποσοστό θετικών αξιολογήσεων που έχει λάβει ο πωλητής, τον αριθμό πωλήσεων που έχει πραγματοποιήσει, την πολιτική επιστροφής προϊόντων που ακολουθεί και κυρίως: Να διαβάσετε την περιγραφή του προϊόντος, γιατί ό,τι εμφανίζεται στην περιγραφή του προϊόντος, είναι αυτό που ισχύει. Μην βασίζεστε αποκλειστικά στην εικόνα, ενώ σε περίπτωση που απουσιάζουν πληροφορίες στην περιγραφή του προϊόντος μην βγάζετε συμπεράσματα .Σε τέτοιες περιπτώσεις σας συνιστούμε να αναζητήσετε επιπλέον πληροφορίες για το προϊόν σε άλλο πωλητή που περιγράφει λεπτομερώς όλα όσα χρειάζεται να ξέρετε για το προϊόν.

Πραγματοποίησα παραγγελία και θέλω να την ακυρώσω. Τι κάνω;

Η ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει μόνο σε διάστημα κοντινό στην παραγγελία και μόνο εάν δεν έχει ήδη αποσταλεί, ενώ η έγκρισή της εξαρτάται πάντα από τον πωλητή.

Είναι υποχρέωση του πελάτη να αποστείλει άμεσα μήνυμα απευθείας στον πωλητή μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στον ιστότοπο ζητώντας του να ακυρώσει την παραγγελία(στα αγγλικά), ενώ παράλληλα πρέπει να ενημερώσει και εμάςεδώ ώστε να ελέγξουμε εάν ο πωλητής αποδέχεται το αίτημα ακύρωσης. Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει ακυρωθεί από τον πωλητή, θα λάβετε πλήρη αποζημίωση για το προϊόν.

Δεν μπορείτε να ακυρώσετε παραγγελίες για προϊόντα που οι πωλητές έχουν ήδη αποστείλει.

Παράγγειλα ένα προϊόν. Πότε θα το παραλάβω;

Ο μέσος χρόνος παραλαβής προϊόντων από το εξωτερικό κυμαίνεται μεταξύ 3 - 6 εβδομάδων.

Για κάθε προϊόν υπάρχει εκτιμώμενος χρόνος παραλαβής, για τον οποίο μπορείτε να λάβετε πληροφορίες μέσω του προσωπικού σας λογαριασμού στη σελίδα μας. Ο εκτιμώμενος χρόνος παραλαβής θα ανανεώνεται μέσω του μενού ‘Οι Παραγγελίες μου’ εντός της πρώτης εβδομάδας από την ολοκλήρωση της παραγγελίας

Είναι σημαντικό να λαμβάνετε υπόψιν ότι όταν πραγματοποιούνται παραγγελίες από το εξωτερικό ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις στην αποστολή. Σε κάθε περίπτωση, εάν το προϊόν δεν έχει παραληφθεί εντός του εκτιμώμενου διαστήματος, ενημερώστε μας το συντομότερο δυνατόν μέσω του μενού ‘Οι Παραγγελίες μου’.

Που μπορώ να εντοπίσω τις παραγγελίες μου;

Για την διευκόλυνση σας δημιουργήσαμε έναν προσωπικό χώρο, όπου μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία της παραγγελίας σας. Για να συνδεθείτε με τον προσωπικό σας χώρο, πατήστε ‘Σύνδεση’ στο πάνω δεξί μέρος της κεντρικής σελίδας και εισάγετε το όνομα χρήστη και τον κωδικό στο ανάλογο παράθυρο.

Σε περίπτωση που ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης, μπορείτε να τον επανακτήσετε πατώντας την επιλογή ‘Ξέχασα τον κωδικό μου’ και ένας καινούργιος κωδικός θα σας αποσταλεί αμέσως στην διεύθυνση που έχετε εισάγει.

Αμέσως μετά την εισαγωγή των στοιχείων σας, θα εμφανιστεί στην πάνω σειρά της κεντρικής σελίδας το μενού ‘Οι Παραγγελίες μου’. Πατώντας το μενού ‘Οι Παραγγελίες μου’ θα μεταφερθείτε στην σελίδα όπου θα μπορέσετε να δείτε όλα τα προϊόντα που αγοράστηκαν, τους εκτιμώμενους χρόνους παράδοσής τους, τους αριθμούς παρακολούθησης της παραγγελίας για το ταχυδρομείο (σε περίπτωση που οι πωλητές παρέχουν αυτές τις πληροφορίες), την επιλογή να αναφέρετε την αποτυχία παραλαβής του προϊόντος και επιλογές για άλλες δράσεις. Παρακολουθήστε αποστολές που έχουν γίνει από τις ΗΠΑ μέσω της Ταχυδρομικής Υπηρεσίας των ΗΠΑ (USPS) εδώ:
https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction!input.action
Παρακολουθήστε αποστολές που έχουν γίνει από ασιατικές χώρες εδώ:
http://www.track-trace.com/post
Αφού οι αποστολές έχουν φτάσει στην Ελλάδα, μπορείτε να τις παρακολουθήσετε μέσω των ΕΛ.ΤΑ. πατώντας εδώ:
www.elta.gr
Αποστολές για Κύπρο μπορείτε να βρείτε από εδώ:
www.mcw.gov.cy
Μπορείτε επίσης να βρείτε την παραγγελία σας εδώ:
www.trackingmore.com
Αντιγράψτε τον αριθμό παρακολούθησης στο σχετικό πεδίο στη σελίδα παρακολούθησης.

Οι τιμές περιλαμβάνουν και δασμούς;

Οι τιμές στον ιστότοπο δεν περιλαμβάνουν δασμούς όπου αυτοί επιβάλλονται. Δεν εκτελωνίζουμε τα προϊόντα από το τελωνείο για τους χρήστες μας. Αναγνωρίζουμε ότι όλα τα ερωτήματα σχετικά με τους δασμούς σε δέματα που φτάνουν στη χώρα πρέπει να απαντηθούν και έχουμε συγκεντρώσει κάποιες χρήσιμες πληροφορίες για το θέμα για εσάς. Για την Ελλάδα- Για προϊόντα αξίας μεγαλύτερης των 22 ευρώ οι δασμοί υπολογίζονται ως εξής: 24% στην αξία του προϊόντος συν τα ακόλουθα έξοδα αποτίμησης και εισαγωγής του προϊόντος: προϊόντα μέχρι 150 ευρώ αξίας είναι περίπου 15 ευρώ κόστος, από 150 ευρώ μέχρι 500 είναι περίπου 20 ευρώ, από 501 μέχρι 1000 ευρώ είναι 25 ευρώ και πάνω από 1001 περίπου 50 ευρώ. Για την Κύπρο- 18% στην αξία του προϊόντος συν τα τέλη εισαγωγής. Οι υπολογισμοί αυτοί είναι ενδεικτικοί οπότε καλό θα ήταν να επικοινωνήσετε και με τα αρμόδια τμήματα της χώρας όπου επιθυμείτε την αποστολή του προϊόντος για να ενημερωθείτε ανάλογα.

Ο εκτιμώμενος χρόνος παραλαβής έχει παρέλθει και το προϊόν δεν έχει φτάσει.

Σε περιπτώσεις όπου ο εκτιμώμενος χρόνος παραλαβής έχει παρέλθει και το προϊόν δεν έχει ακόμη φτάσει, ενώ δεν υπάρχουν πληροφορίες για αυτό στα ταχυδρομεία με βάση τον αριθμό παρακολούθησης της παραγγελίας (εάν υφίσταται τέτοιος αριθμός), θα πρέπει να μας ενημερώσετε το συντομότερο δυνατόν, ώστε να επικοινωνήσουμε με την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή του ιστότοπου από τον οποίο αγοράστηκε το προϊόν. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως σύμφωνα με τους κανονισμούς των ιστότοπων στο εξωτερικό, τους οποίους και ακολουθούμε, για κάθε παραγγελία που γίνεται μέσω του ιστότοπου, η Προστασία Καταναλωτή ισχύει για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Μπορούμε να βοηθήσουμε σε περιπτώσεις όπου το προϊόν δεν παρελήφθη εγκαίρως, μόνο εάν ισχύει ακόμη η Προστασία Καταναλωτή, γι’ αυτό και σας ζητάμε να μας αναφέρετε την αποτυχία έγκαιρης παραλαβής του προϊόντος όσο το δυνατόν συντομότερα μετά το πέρας του εκτιμώμενου χρόνου παραλαβής. Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε σχετικά με προϊόντα των οποίων ο χρόνος παραλαβής έχει παρέλθει και δεν έχουν φτάσει, μπείτε στο μενού ‘Οι Παραγγελίες μου’ το οποίο βρίσκεται στην πάνω σειρά της κεντρικής σελίδας, αμέσως μετά τη σύνδεσή σας στον ιστότοπο με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης.

Στο μενού ‘Οι Παραγγελίες μου’ θα εμφανιστούν όλα τα προϊόντα που έχετε αγοράσει. Δίπλα σε κάθε προϊόν εμφανίζεται ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης του και η επιλογή αναφοράς για ‘αποτυχία παραλαβής’. Παρακαλούμε να επιλέξετε την επιλογή αυτή για κάθε προϊόν, ο χρόνος παραλαβής του οποίου παρήλθε, ενώ το προϊόν δεν έχει φτάσει.



Τα περισσότερα προϊόντα υπάγονται στην Προστασία Καταναλωτή, με εξαίρεση ορισμένες κατηγορίες όπως τα μεταχειρισμένα προϊόντα, τα αυτοκίνητα, ακριβά αντικείμενα τέχνης κτλ.

Σημειώστε:

Αντικείμενα που έχουν αγοραστεί από το Amazon - Επειδή τα περισσότερα προϊόντα του Amazon δεν αποστέλλονται κατευθείαν στην Ελλάδα, αλλά μέσω αποθηκών στις ΗΠΑ, δεν υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας με την Προστασία Καταναλωτή σε περίπτωση προβλημάτων με ένα προϊόν, ενώ δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής προϊόντων.

Έλαβα μήνυμα ότι επικοινωνήσατε με την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή. Τι σημαίνει αυτό;

Το Ebay και το Aliexpress επιτρέπουν την επικοινωνία με την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή σε περίπτωση αποτυχίας παραλαβής προϊόντος. Με την κατάθεση παραπόνου, ενημερώνουμε τον πωλητή για την αποτυχία παραλαβής του προϊόντος και ξεκινούμε διαπραγματεύσεις για την αποζημίωση του πελάτη. Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή παρακολουθεί τις διαπραγματεύσεις και συνήθως η διαδικασία διαρκεί από 5 ημέρες έως έναν μήνα. Σε περίπτωση που μέχρι το τέλος της διαδικασίας, ο πελάτης δεν έχει ακόμη παραλάβει το προϊόν, ο πωλητής θα καταβάλει πλήρη αποζημίωση.

Μπορείτε να ενημερωθείτε για την κατάσταση του παραπόνου σας, πατώντας ‘Υπάρχουν ενημερώσεις;’ στον προσωπικό σας λογαριασμό στον ιστότοπο δίπλα από το σχετικό προϊόν.

Κάποιος πωλητής με ενημέρωσε ότι δικαιούμαι αποζημίωση, πότε και που θα την λάβω;

Αφού λάβουμε πίστωση από τον πωλητή, θα την μεταφέρουμε στο λογαριασμό σας στο Zipy. Η διαθέσιμη πίστωση σας θα εμφανιστεί στην πάνω σειρά της κεντρικής σελίδας, αμέσως αφού συνδεθείτε χρησιμοποιώντας αποκλειστικά το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης.
Στην επόμενη αγορά σας, το ποσό της αγοράς θα αφαιρεθεί αυτόματα από το πιστωτικό σας υπόλοιπο και θα εμφανιστεί στην οθόνη κατά την αγορά.
Μπορείτε επίσης να μετατρέψετε την πίστωση που λάβατε σε επιστροφή χρηματικού ποσού στην πιστωτική κάρτα. Για να το κάνετε, παρακαλούμε μπείτε στο μενού ‘Προφίλ’ του ιστότοπου, το οποίο εμφανίζεται στην πάνω γραμμή της κεντρικής σελίδας, αμέσως μετά την είσοδό σας στον ιστότοπο με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης. Στην δεξιά πλευρά του μενού ‘Προφίλ’ θα εμφανίζεται το πιστωτικό σας υπόλοιπο. Πατήστε ‘Μεταφορά πίστωσης στην κάρτα μου’ και η εντολή πίστωσης θα προωθηθεί απευθείας στο πιστωτικό σας ίδρυμα. Το πιστωτικό ίδρυμα πραγματοποιεί την πίστωση, σύμφωνα με τον κύκλο μηνιαίων χρεώσεων σας και τουλάχιστον 10 εργάσιμες ημέρες.

Σε περιπτώσεις αγοράς μέσω χρεωστικών καρτών, η πίστωση θα πραγματοποιηθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών.
Σε περίπτωση που δεν έχετε πλέον την κάρτα, το πιστωτικό ίδρυμα θα πραγματοποιήσει αυτόματη πίστωση στη νέα σας κάρτα ή απευθείας στον λογαριασμό σας.

Παρέλαβα ελαττωματικό προϊόν. Τι μπορώ να κάνω;

Η διαχείριση των ελαττωματικών προϊόντων, όπως ισχύει και για προϊόντα που δεν παρελήφθησαν, είναι δυνατή μόνον εφόσον ισχύει η Προστασία Καταναλωτή. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να μας ενημερώνετε για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζετε με το προϊόν αμέσως μόλις το παραλάβετε. Σε περιπτώσεις που το προϊόν παραληφθεί ελαττωματικό/ ή χωρίς να αντιστοιχεί με την περιγραφή, επικοινωνήστε μαζί μας αμέσως μετά την παραλαβή του προϊόντος, σημειώνοντας τον αριθμό παραγγελίας συμπεριλαμβάνοντας μία φωτογραφία ή σύνδεσμο σε βίντεο, όπου το πρόβλημα στο προϊόν φαίνεται ξεκάθαρα.

Σε τέτοιες περιπτώσεις ζητούμε από τον πωλητή να καταβάλει αποζημίωση. Σε ορισμένες περιπτώσεις ο πωλητής μπορεί να απαιτήσει την επιστροφή του προϊόντος, ώστε να καταβάλει πλήρη αποζημίωση. Πρέπει να υπογραμμίσουμε ότι, σύμφωνα με τους κανονισμούς των ιστότοπων στο εξωτερικό, σε περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων στον πωλητή, το κόστος της αποστολής βαρύνει αποκλειστικά τον αγοραστή. Για το Asos μπορείτε να επιστρέψετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν μέσω του τοπικού σας ταχυδρομείου και χρησιμοποιώντας την ετικέτα επιστροφών που θα βρείτε μαζί με την παραγγελία σας. Θα χρειαστούν περίπου 14 εργάσιμες μέρες για την διαδικασία επιστροφής.

Πώς επιστρέφουμε ένα προϊόν στον πωλητή;

Σε περίπτωση που ακόμα ισχύει η Προστασία Καταναλωτή για το προϊόν και ενδιαφέρεστε να επιστρέψετε το προϊόν στον πωλητή, ώστε να λάβετε πλήρη αποζημίωση, θα ξεκινήσουμε την διαδικασία επιστροφής του προϊόντος με την επιτήρηση της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή. Σε περίπτωση που η πολιτική επιστροφής του πωλητή μας το επιτρέπει, ο πελάτης θα λάβει από εμάς ένα μήνυμα που θα τον ενημερώνει ότι είναι δυνατή η επιστροφή του προϊόντος. Η αποστολή του προϊόντος θα πραγματοποιείται από τον πελάτη, σε διεύθυνση που θα ορίσει ο πωλητής και σύμφωνα με τις οδηγίες μας.

Η αποστολή του προϊόντος θα πρέπει να γίνει εντός μικρού χρονικού διαστήματος μετά την έγκρισή μας για το θέμα.

Μετά την αποστολή του προϊόντος, οφείλετε να μας αποστείλετε τον αριθμό παρακολούθησης από το Ταχυδρομείο. Εάν δεν συμπεριλάβετε τον αριθμό παρακολούθησης, η διαδικασία επιστροφής θα κλείσει χωρίς να λάβετε επιστροφή χρημάτων. Η πίστωση θα πραγματοποιηθεί όταν το προϊόν παραληφθεί από τον πωλητή. Επαναλαμβάνουμε ότι, σύμφωνα με τον κανονισμό ιστοτόπων του εξωτερικού, σε περιπτώσεις επιστροφής προϊόντος, το κόστος επιστροφής βαρύνει τον αγοραστή και κατά συνέπεια το ποσό αυτό δεν θα επιστραφεί στον αγοραστή. Για το Αsos γίνεται αποδεκτή η επιστροφή αντικειμένου το αργότερο μέχρι 28 μέρες από τη μέρα της παραγγελίας και εφόσον η φόρμα επιστροφής είναι συμπληρωμένη και περιλαμβάνει τον αριθμό παραγγελίας. Εφόσον γίνει παραλαβή θα πιστωθεί ο λογαριασμός σας. Εάν χρειάζεστε αλλαγή σε μέγεθος, χρώμα κτλ θα πρέπει να γίνει η παραγγελία από την αρχή.

Γιατί δεν βρίσκω την παραγγελία μου στο μενού ‘Οι Παραγγελίες μου’;

Για να δείτε τις πληροφορίες σχετικά με την παραγγελία σας στο μενού ‘Οι Παραγγελίες μου’, συνδεθείτε με τον ιστότοπο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και του κωδικού που εισάγατε κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας.

Είναι σημαντικό να ελέγξετε ότι όλοι οι χαρακτήρες καθώς και η κατάληξη της διεύθυνσής σας έχουν εισαχθεί σωστά. Σε περίπτωση που δεν θυμάστε την διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που εισάγατε ή κάνατε κάποιο λάθος κατά την εισαγωγή, επικοινωνήστε μαζί μας, πατώντας ‘Επικοινωνία’ στον ιστότοπό μας και περιλαμβάνοντας τα ακόλουθα στοιχεία: Αριθμός παραγγελίας (εάν υπάρχει), ημερομηνία αγοράς, ποσό αγοράς και τα 4 τελευταία ψηφία της πιστωτικής σας κάρτας. Θα εντοπίσουμε την παραγγελία εκ μέρους σας καθώς και την διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που εισάγατε κατά την αγορά και θα σας ενημερώσουμε ανάλογα.

Τι είδους πιστωτικές κάρτες μπορώ να χρησιμοποιήσω για να πραγματοποιήσω αγορές στον ιστότοπο;

Αγορές στον ιστότοπο μας πραγματοποιούνται μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλους τους τύπους κάρτας ακόμη και κάρτες που δεν έχουν διεθνή ισχύ με εξαίρεση τις πιστωτικές κάρτες σε νομίσματα εκτός ευρώ, τις American Express και το Paypal.